Finally!

I was having such a bad day yesterday, feeling homesick and missing my cat, and then my husband came home with a great surprise to lift my mood: My Trans Design package! :D
It’s so great to know that they still sell China Glaze to us foreigners, I got a lot of CG lemmings this time.

Enjoy the picspam!

Russian Navy Matte, La Paz-Itively Hot Matte, Kinky in Helsinki.
002

Man of La Mancha, Cozu-Melted in the Sun, Peach-a-boo!
005

Give Me The Moon, Sea! I Told You, If The Fuchsia Fits.
007

Don’t Be A Square, Sex On The Beach, QT.
009

Caribbean Blue, For Audrey, Blue Island Ice Tea.
011

Coconut Kiss, Strawberry Fields, Fairy Dust.
013

Skate Night, Thunderbird, Ruby Pumps.
015

And I also got two bottles of Poshé top coat and a bottle of Essie Millionails which I will use as a strenghtening base coat.

I’m in heaven! :D

Posted on August 27, 2009, in China Glaze, Haul, OPI and tagged , , . Bookmark the permalink. 14 Comments.

  1. Ooow looks great! So jealous! ;) But cant wait to see some lovely pictures with these :)

  2. Wow, you got a lot of goodies! A bunch I’ve never seen swatched before, so I’ll be looking forward to those :) Great choices!

  3. En bestilling det står respekt av :) Masse fine lakker!

    Når jeg ser alle lakkene kan jeg ikke gjøre annet enn å ergre meg over den norske tollgrensa på 200 kr… Det er så mye enklere å bestille mye samtidig istedet for å legge inn mindre bestillinger hver for seg for å komme under grensa.

    • Enig, og med den svinedyre portoen må man jo nesten bestille mye for at det skal lønne seg!

      Håper tollgrensa blir satt opp snart, SV lovde jo det for fire år siden, men det har vi ikke sett… :?

  4. Er dette den pakken som var forsvunnet? Jeg håper det!

    • Nei, dessverre. :(

      Den ser jeg nok aldri igjen, ingen vet hvor den er, og den er visst mistet et sted i linjen mellom posthuset – hovedkontoret – kontoret til mannen min. Så jeg vet ikke om den har forsvunnet fra posthuset, eller om noen i firmaet er så frekke at de bare har tatt den.

      Denne bestilte jeg nå i august, i mannen min sitt navn, da kom den fram.

  5. Veldig synd å høre. Håper det ikke skjer igjen. Det må bare så frustrerende.

    Jeg bestiller neglelakker i hytt og pinne nå for tida, og jeg frykter det samme skal skje meg. Bommer!

    Jeg håper at pakken din kommer fra. Er det ikke mulig å “utlyse” den på firma? Hvis noen tok/beholdt den så må den dukke opp igjen.

    Lykke til!

    PS det var en fin “haul”

    • Mannen min har etterlyst den i firmaet, og de skulle sjekke det, men vi hører ikke noe mer. Får regne det som svinn.

      Hvor bor du? Jeg håper du ikke har like dårlig postvesen som her i Qatar. ;)
      Det går nok bra, skal du se.

      Hehe, gjør ikke noe med “kommentarspam”, synes bare det er hyggelig med tilbakemeldinger! :D

  6. ^Sorry for å spamme deg, men jeg mente det må bare være så frustrerende.

  7. Nice collection of polishes. Such beautiful colors. Can’t wait to see them all swatched. Your going to be very busy. It’s so nice to get a package full of goodies when your down in the dumps. Hope it picked your spirits way up.

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 229 other followers

